Aquest bloc és un petit calaix de sastre d'imatges i sensacions de la meva percepció del món per un forat

dimecres, 3 de març del 2010

UN RESTAURANT ARGELÍ

Restaurant Tuareg, carrer del Cid 9, Raval

Dijous dia 25 de febrer sortí de casa amb la missió de fotografiar el Gat de Botero, i l'enclavament anterior d'aquesta escultura espectacular.
Havia de buscar el lloc exacte on estava situat el gat abans de ubicar-lo a la Rambla del Raval.
En arribar a les Drassanes m'assegué en un banc,que es trobava exactament en e l'indret d'on estava el famós gat i vaig fer les fotos, vaig rememora un moment els temps passats i... en consultà el rellotge marcava exactament les dotze del migdia , la meva hora de prendre un te verd.

En girar-me veig un restaurant que porta el nom de Tuareg. Aquest nom em portà a somniar en aventures pel desert i... vaig pensar "AVUI EM BEURE UN BON TE VERD"
Entrí al restaurant i demanà un te verd amb menta..
Quan aixeco la vista i miro al meu entorn em trobo en un local amb una decoració que em transportà a les ciutats del nord d'Àfrica. Aquells murals m'encisaven.



El te verd em va sentar molt bé , mirava l'entorn i veia el desert, les ciutats magrebins i una simpatia desbordant per part del personal del restaurant.

Una noia marroquina d'una bellesa exòtica deliciosa ( deuria ser de Tànger) em va dir :" viernes hacemos couscous"

Divendres ja tinc un lloc on dinar.

8 comentaris:

  1. Ernesto, caldrà provar aquest cuscús i comparar-lo amb el de la Ruta de Tànger. Si finalment vas aquest divendres, si us plau, fes la ressenya.

    ResponElimina
  2. Ernesto,
    Visca el kitsch! El cous-cous no sé com seran, però la decoració val la pena!

    ResponElimina
  3. Si, si, Ernesto, s.u.p., fes un tast i ens encamines també a la resta dels mortals. !

    ResponElimina
  4. Leblansky has de tenir paciència . Demà ja veuràs el coscous.

    ResponElimina
  5. Galderich , el que més m'agrada es la decoració kitsch. A partir d'aquest moment ja puc gaudir del menjar.

    ResponElimina
  6. Carme , el divendres 22 , ja vaig anar a fer el tast. Demà ho veuràs en el bloc.

    ResponElimina
  7. Ernest, la forografía hace honor a tu "apellido" NIEBLA.
    Yo no soy partidario de la cómida árabe, prefiero un desayuno en Sant Jordi

    Chirividul.

    ResponElimina
  8. Gràcies Cirividul per participar al meu bloc. Demà esmorzaré a Sant Jordi.

    ResponElimina