Aquest bloc és un petit calaix de sastre d'imatges i sensacions de la meva percepció del món per un forat

dimarts, 6 de juliol del 2010

MI PELU

Vista general de la perruqueria

Decoració afro.


El perruquer Raúl treballant

Instruments musicals de percusió

Cafetera-bar per a clients

Façana de la perruqueria



Al costat de casa meva hi ha la perruqueria on habitualment vaig a tallar-me els cabells i arreglar la barba...
Quan hi vaig sempre és un lloc on passo una estona molt agradable. Només arribar en Raúl, el perruquer, m’ofereix un bon cafè exprés o qualsevol beguda que em vingui de gust.
Mentre em talla els cabells em fa passar l’estona amb una bona conversa i un música de fons Reggae que fa passar l’estona de la forma més agradable possible.
L’estona d’espera entre un client i un altre es passa sense adonar-se, contemplant els peixos que van oscil·lant dins de la peixera.
Us deixo unes fotografies d’aquesta decoració afro de la perruqueria.


10 comentaris:

  1. Ha, ha... qualsevol excusa és bona per a passejar i visitar llocs curiosos. Ens has de deixar l'adreça...

    ResponElimina
  2. Quin plaer asseure's i deixar que et rentin el cabell a ritme de reggae.

    A la meva pelu, hi ha molt xibarri i com a molt es poden seguir les converses de les clientes, que es confessen amb les perruqueres!
    Tot i així, és un plaer...

    ;-)

    ResponElimina
  3. Estic pensant en canviar els meus hàbits i fins i tot el meu lloc de residència, i venir a viure aprop de casa teva. Jo sóc dels qui es retalla cabell i barba a casa, amb la meva màquina de rapar marca Palson. Com que em queda poc cabell, ja em va bé. Un cop a l'any vaig al barber, només per permetre'm el luxe que em deixi ben arreglat. però reconec que el teu és MOLT millor.

    ResponElimina
  4. A mi, si no em parlen de futbol, ja m'està bé. Per això vaig a una barberia de barri que porten dues noies molt prudents.

    ResponElimina
  5. Ernesto, això és el kistch elevat a la dècima potència, haw, haw! Hi ha bona gent a tots els barris...

    ResponElimina
  6. galderich, l'adreça de "mi pelu" és al carrer del Drac del Barri Canyadó.

    ResponElimina
  7. Carme, sempre és un plaer llegir un comentari teu.
    Una abraçada.
    ;)

    ResponElimina
  8. Lluís, el meu cabell és escàs i també em retallo la barba amb una "segadora" taurus. Vaig a la perruqueria per plaer, ja que gairebé no la necessito.

    ResponElimina
  9. Allau, els temes de conversa que tinc amb en Raúl és o bé de viatges o bé de internet. Mai he parlat del tema futbol. A més prendre un cafè mentre espero , mirar els peixos i escoltar música sempres és un plaer.

    ResponElimina
  10. leblansky, sempre m'ha agradat la decoració "kistch", i en aquesta perruqueira m'ho passo bé. a més mentre espero saborejo un bon cafè de màquina, escolto música reggae i admiro els moviments dels peixos dintre la peixera. Què puc desitjar més?

    ResponElimina