Aquest bloc és un petit calaix de sastre d'imatges i sensacions de la meva percepció del món per un forat

dilluns, 22 de febrer del 2010

POC SOL , MOLTA PLUJA


16/02/10 a les 8,15 am


Aquesta setmana vaig començar llevant-me a les 8,15 per poder fer la fotografia de la sortida del sol , però vaig canviar el procediment. El sol cada dia s'avança , així que seria millor que jo també m'avancés.


18/02/10 a les 7.50 am


El primer dia de la setmana que el sol s'ha llevat amb un cel serè va ser dijous dia 18 de febrer a les 7,50 am.


Totes aquestes fotografies estan preses des de la barra setena de la barana del balcó del meu apartament marí.



21/02/10 a les 7.45 am


Espero que gaudiu de les fotografies que he elegit per a poder contemplar la immensitat del mar.

BON DIA, BONA SORT

6 comentaris:

  1. Ernesto,
    Exigim una secció setmanal que reculli les fotografies des del balcó de casa que fas cada dia.
    Fantàstic!

    ResponElimina
  2. Galderich gràcies pel teu estímul per la primera foto del dia. Justamne això és el que pensava fer . Cada dilluns una selecció de la foto que faig cada dia des de la meva finestra.

    ResponElimina
  3. Felicitat,
    Per poder gaudir d'aquestes flaires marines tan matineres i poder fer-ne un seguiment des del teu apartament. Frisso per seguir contemplant el teu recull de fotografies.

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies ninona. Espero no defraudar les teves espectàtives.

    ResponElimina
  5. Fotògraf, artista, meteoròleg, comentarista, és fantàstic tenir tanta empenta i ganes de treballar. A què et dedicaràs quan siguis gran? Ernesto em semblava haver llegit que estaves jubilat. M'encanta qui no es jubila mai de viure ni de tenir milers d'il·lusions! Ets un exemple impagable.

    ResponElimina
  6. Carme només estic jubilat del lloc on anava a passar unes hores per pagar-me la base reguladora. A partir d'ara sóc dels que mai es jubilen com els directors de banc, els polítics, etc.. ,

    ResponElimina