Aquest bloc és un petit calaix de sastre d'imatges i sensacions de la meva percepció del món per un forat

dilluns, 15 de febrer del 2010

LA MEVA CÀMERA DIGITAL



Quan vaig al cinema són poques les vegades que surti satisfet de veure un film que em sorprengui amb alguna escena que pugui recordar tota la vida.

No és cosa de director ni d'actor , a vegades ni tan sols del guió. No sóc seguidor de cap tendència, amb la qual cosa estic obert a qualsevol temàtica o gènere cinematogràfic. Quan vaig al cinema és perquè ho he decidit així i visiono la pel·lícula que emeten en aquell moment.

Una de les cintes que em van marcar en la meva vida va ser Smoke de Paul Auster i tot va ser a causa de l'escena que he copiat al começament d'aquest escrit.

Des de que vaig visionar aquest film se'm va crear una necessitat de ser fotògraf, però passaven els anys i jo no tenia cap càmera fotogràfica, així que observava i no podia fer res més.

Per fi el dia 6 de gener de 2010 vaig trobar a la meva tauleta de nit una càmera digital de color vermell. No m'he separat d'ella ni un sol moment. Ara ja sóc fotograf.

Cada dia quan em llevo faig una fotografia de quan surt el sol.


Sortida del sol a principis de febrer de 2010 a le 8,30 am

5 comentaris:

  1. Què fas a aquestes hores llevat?

    Esperem poder veure algun dia una selecció de totes aquestes sortides de sol. Pot ser espectacular!

    ResponElimina
  2. Només em llevo per fer la fotografia i em torno al llit.Cada mes mostraré dues fotografies de la sortida del sol.

    ResponElimina
  3. Estimat Ernesto, la fotografia que has posat d'encapçalament del teu bloc és francament espectacular. Molt bonica, de veritat!

    ResponElimina
  4. Quin fotógraf s'ha perdut durant tot aquest temps! Però segur que amb la teva càmera vermella recuperaràs instants magnífics com aquests que ens mostres. Endavant ! M'encanten i no és broma.

    ResponElimina
  5. Gràcies pel elogis de les meves fotografies.La fotografia de l'encapçalament és de Llombai.

    ResponElimina