Aquest bloc és un petit calaix de sastre d'imatges i sensacions de la meva percepció del món per un forat

dilluns, 21 de juny del 2010

ORXATA SOUND SYSTEM



Un conjunt valencià que és prou famós entre la joventut dels pobles de l'Horta, de la Ribera , de la Costera , de la Safor..., El proper dia 29 actuen a Benetússer , una població de l'Horta Sud tocant a València .

He deixat la seva pàgina web on podreu veure totes les gales d'aquest estiu i podreu escoltar la seva música amb lletres de protesta i moviment.

http://www.orxatasoundsystem.net/

10 comentaris:

  1. M'agraden les cançons protesta. Lluitar contra el sistema, i reivindicar la identitat de la millor manera que existeix: fent música.
    Segur que a molts els cou sentir, les lletres. Com un grà al cul! (amb perdó).

    El nom, a més no porta a error!
    Gràcies Ernesto,

    ;-)

    ResponElimina
  2. La lletra és contundent perquè fan un respas que déu n'hi dó!

    La música és més pròpia dels divendres del Leblansky...

    ResponElimina
  3. Carme, quan vaig sentir aquest col·lectiu musical em va agradar com es posava contra l'ordre polític del País Valencià.
    Una abraçada. :)

    ResponElimina
  4. Galderich, He posat aquest col·lectiu per la seva lletra.
    En Leblansky és poc localista.
    Jo sóc més de música retro.

    ResponElimina
  5. M'agraden molt! Un estil molt propi i, a més, lletres com aquestes enganxen!

    ResponElimina
  6. Albert B. i R. És el que m'agrada d'aquest col·lectiu musical valencià, que amb aquest ritme pop puguin fer una crítica de la societat.

    ResponElimina
  7. Els haurem de demanar que facin la lletra protesta de la reforma laboral!!!

    ResponElimina
  8. Carme J, Només fan lletra de protesta del país Valencià que prou feina els hi dóna. Ha, ha, ha,
    Petons!:)

    ResponElimina
  9. Ernsto, avui has estat tu el descobridor: no coneixia a aquests raperos, que sonen bé i a més -com la majoria dels rappers- porten missatge crític incorporat. Vaig a escoltar més coses d'ells, que d'entrada m'han semblat molt interessantn, gràcies per la descoberta.

    ResponElimina
  10. Leblansky, quan "baixo" al País Valencià m'identifico molt i donat que la majoria de la població és molt conservadora , cerco els grups inconformistes.
    Ja saps que quan extenc la mà trobo el que cerco. Haw, haw, haw.
    Una abraçada. :)

    ResponElimina